mspjossen

Alla inlägg under januari 2014

Av jossen0808 - 18 januari 2014 18:38

För er som gillar jb otroligt mkt borde stänga ner sidan. Kom inte med hatkommterarer isf.


Justin ska ksk utvisas från USA (:.

Han äggade ner sin grannes hus och "myndigheterna" elr vad de heter -o är trötta på honom!!!!!

Är ingen hater men absolut ingen beliber.

Så ja.

Kolla aftonbladet om ni inte tror på mig ;)...


Ajaaaa! 

Ehhmmm kolla bara :D.

 

HAHAHAH :D:D:D:D



 








hej

Av jossen0808 - 11 januari 2014 19:30

jag har vart på vollyboll idag vi spelade e lite trött plus jag face-timar med linnea och svanis så pallar nt göö ngt mer (: heråå xD

Av jossen0808 - 10 januari 2014 21:20

Hej!

Detta är ingen videoblogg bara skojade KÄNN ER ÄGDA. Just kidding.

Dagens moviestar är ZtAtZ (:

Innan var jag ihop med hans andra gubbe (KakanI) men vi ville bara vara vänner :).


 

Tadaaa! Jag vet i ena armbågen där så äre vitt men annars blev de helt faiil vilken fötterna är men palla :P.


Jag har äntligen fått en vänn (:.

Mn min förra vän ska dampa och försöka trycka ut mig men Stay Strong så då kommer jag och trycker ut henne med mening... Det känns bara bättre man kan inte lita på den andra tjejen... O:.

Men jag vet inte vad jag ska göra faktist ;(.

Tänk om hon tar den nya tjejen så får jag gå ensam på rasten igen?

Snälla kommentera elr ngt skriv ett meddelande på msp (jossen0808) vad jag ska göra :(.


Ajaa, imorgon bliree vollyboll match (:..

Men jag har endå inga vänner där tur att pappa hänger med då har jag ju ngn att prata med :/...


Tjabba så länge!..


 

Av jossen0808 - 9 januari 2014 19:53

Hej jag såg nu att de ska komma 100 levlar och fle sätt att levla på.

AHAHAHAHAHHAH nej. Jag vill på riktigt inte kämpa dit. Även om det är lättare att levla eller inte.

Jag vill inte. Det är ju inget kul att baa: jag är i level 52 och det är stor risk att komma till 53 i över morgon :).

Det är ju förfan inte kul.. Man som har kämpat... Skulle bara vela se min profil i level 20 för en gång skull.......


 

-.-" Hoppas de i alla fall blir bra..

Jag menar det ksk inte alls är som jag tänker O:. 

Det kanske är mkt roligare och bättre?

vi får se ! ;P


Vad tkr ni om de nya temat??


 

Jag tkr det verkar bra!


 

Av jossen0808 - 9 januari 2014 19:00

Heej!

Vad tycker ni om att den "gamla" har kommit tillbaka?

Asså gamla startsida, fast inte gamla bara kolla ;D.


 

Vad tycker ni omd den?

Jag tycker att den är tråkig ;/.


Sen tror jag att det är på engelska msp detta har hänt:

 

100 LEVLAR?! VA? Ska detta komma till svenska? Eller bara 40?

HAHHAHAHAHAAHHAH nej.

ps. bilden från ngn på engelska msp vet ej vad hon heter.


 


Av jossen0808 - 8 januari 2014 19:51

Hej idag är dagens moviestar en av min egna gubbe. (ego :D).


 

Korta filmer32 heter hon (:.


 

Av jossen0808 - 7 januari 2014 19:22

Hej! Förlåt för dålig uppdatering :(.

Men aja jag börjar nu igen.

Jag ska börja med dagens moviestar.


Idag är det:

 

Luleo~

Yeey! xD

 Ville bara visa lite saker som hänt:



 


Hejdå! <3


   

Presentation


Jossen0808

Fråga mig

64 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Dancing Cat

 


Skapa flashcards